14 października 2010

Cytat dnia jutrzejszego ;) - FEDAK

Jeżeli dług przekroczy 55 proc. PKB należy wstrzymać przekazywanie środków do OFE - Fedak
14.10. Warszawa (PAP) - Gdyby dług publiczny przekroczył 55 proc. PKB, należałoby natychmiast wstrzymać przekazywanie składek z ZUS do OFE - uważa Jolanta Fedak, minister pracy i polityki społecznej. "Gdyby dług publiczny przekroczył 55 proc. PKB, należałoby natychmiast wstrzymać przekazywanie składek z ZUS do OFE" - powiedziała w czwartek w radiu TOK FM. Minister podkreśliła, że jest zdeterminowana, aby przekonać ministra finansów, że pieniądze przekazywane do OFE są "odkładane na przyszłość i marnotrawione po drodze". (PAP)

10 komentarzy:

  1. Czyli OFE okrada przyszłego emeryta to źle, ale jak rząd to robi to dobrze? Przynajmniej w OFE jest jakieś tam konto i te pieniądze są jakąś tam własnością wpłacającego. Dziś wstrzymamy składki a jutro ZUS poprosi o przelanie tego co jest w OFE do budżetu. Tragedia. Choć przecież już chyba odliczają to co w OFE od deficytu?

    Kiedyś się martwiłem emeryturą. Tym, że nie mieszkam chwilowo w Polsce, że nic nie płacę do ZUS ani do OFE i z czego będę żył jako staruszek? Planuję wrócić za jakiś czas i osiąść na stałe w Polce. Rety ale miałem szczęście bo będę żył z tego właśnie co nie wpłaciłem, sam zaoszczędziłem i inwestowałem.

    Mam smutne przeczucie, że jak zostanę emerytem za 30-35 lat to a) m. Fedak już się rozłoży i będzie miała swoje reformy gdzieś b) ZUSu nie będzie c) OFE może też nie

    OdpowiedzUsuń
  2. smutne, straszne, zatrważające.... :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaprzestanie przekazywania środków to pierwszy krok. Potem moze być transfer z OFE do ZUS.

    To co robią to granda. VAT 25%, wycofanie wszelkich ulg jak dla na dziecko czy internet. PRzy tym nie ma powaznych reform czy oszczednosci, nawet nie potrafia zwolnic 10% urzednikow. to jest dramat.
    http://praca.gazetaprawna.pl/artykuly/458354,rzad_wycofuje_sie_ze_zwolnien_w_urzedach.html

    zreszta widac po programie RnS że zyjemy w kreatywnej ksiegowosci. Ministr fin. Rostowski potrafi jedynie gotować księgo. dramat.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pani Fedak niech raczy laskawie odpieprzyc sie od moich pieniedzy. Jak tylko kasa trafi w lapki politykow, zostanie natychmiast wydana (bo przeciez nie chca polozyc na niej lapy w celach kolekcjonerskich). A ja, jak przejde na emeryture, uslysze, ze kasa ten, teges... no, rozeszla sie. Na potrzeby budzetu i w imie solidarnosci spolecznej.
    A FIGE!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. co tu dużo mówić - długoterminowa wiarygodność naszego(?) państwa jest praktycznie zerowa. W każdej chwili może się pojawić jakiś Tusk czy inny Fedak i w świetle tzw. prawa w biały dzień okraść miliony obywateli. Teraz się właśnie niestety pojawił i mam wrażenie, że po tej żałosnej ekipie fachofcuf zostaną jeno zgliszcza. Niestety zapłacimy za to my bo oni zamiast siedzieć w kryminale dalej będą się mieli świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta kobieta w rządzie dowodzi tego, jak nisko upadło nasze Państwo :(

    OdpowiedzUsuń
  7. tak się zastanawiam na kogo głosować w przyszłych wyborach parlamentarnych..

    OdpowiedzUsuń
  8. ta, taka krowa z PSL-u mysli tylko o umocnieniu swojej rodziny na panstwowych stolkach kosztem reszty spoleczenstwa, pewnie m awielu pociotków zatrudnionych w ZUSie

    OdpowiedzUsuń
  9. tylko na korwina, po prostu nie ma nikogo innego

    OdpowiedzUsuń
  10. No wlasnie, na kogo głosować.
    Ja ostatnio w prezydenckich glosowalem na Korwina. W samorzadowych pewnie tez, badz nie, moze na munio w wawie. u korwina nie podoba mi sie to w samorzadowych iz jest mocno za transportem samochodowym a nie komunikacja miejska. chce nawet zlikwidowac transport tramwajem. dla mnie to cos mu sie w glowie pomerdało.

    Tak czy siak, przydał by sie ktos z bardziej realistycznymi założeniami niz korwin. Problem z korwinem jest taki ze on nie jest politykiem. mi brakuje kogos takiego bardziej medialnego, stonowanego. nie widze takiego nikogo wsrod liderów parti czworga (po,pis,sld,psl). mam nadzieje, jak prof Rybiński, iz powstanie nowa partia, partia managerów i osób skutecznych. oby.

    OdpowiedzUsuń


Komentując anonimowo - podpisz się. Łatwiej prowadzi się dyskusję.
SiP