14 października 2010

Wykres dnia - złoto - bańka?

16 komentarzy:

  1. Ja bym przesunął wykres złota o 250 dni do tyłu. Wtedy jakoś by się pokrył z niebieską (Nasdaq) i czerwoną linią (shanghai). Generalnie na razie wzrost jest pseudoliniowy. Teraz czas an rozpędzenie i wzrost wykładniczy pionowo w górę.

    OdpowiedzUsuń
  2. witam
    SiP rozumiem że nie dotykasz na L na usd pln ??
    Ja mocno sie nie lewaruje wiec wciąż trzymam l od 2,85 .Mam pytanie przy jakim poziomie można myśleć o uśrednianiu,na Long term nie jestem traderem
    pozdrawiam Marcin od ewz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sip czy teraz według Ciebie idziemy na tej parze 2,7 testować,ciekaw jestem twojej opinii pozdr Marcin

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj Piotrze,
    ja wczoraj zamknąlem moje dlugie pozycje na GC,SI i PL,a dzis otworzylem krótką na GC,SI,ale zbyt duzo zdrowia mnie to kosztowalo,zloto więc zamknąlem,na platynie ponownie jestem na dlugo,jedynie zostalem na srebrze na krotkiej,mam tez od wczoraj krótką na miedzi i tu postaram się trochę wytrwać,krótką na srebrze tez chcialbym w miarę zyskownie,ale szybko zamknąc.Na metalach szlachetnych wlasciwie od lutego gram na dlugo. Nalezy się tu jakaś konsolidacja,lub korekta z dużą zmiennością. A potem powrócę na dlugoterminowo na dlugie.Teraz postaram się spekulować. Co sądzisz o eur/usd,czy będziesz grał krótkie. Ja nie mam odwagi,chociaż dziś doszedl kurs do górnego ograniczenia kanalu wzrostowego.
    pozdrawiam Witold(delubicz)

    OdpowiedzUsuń
  5. @sokomaniak,
    możesz mięc racje. Kolega z juesej przesunął, tak by struktura ruchu byla zblizona do nikkei i pokazuje ze na zlocie mozliwe 5000 usd, wg nikkei, i wg niego.
    http://yfrog.com/my47578055p

    OdpowiedzUsuń
  6. @anonimowy
    odpuscilem sobie USDPLN - nie beda lapał dołka tutaj pomimo że dolar jest bardzo wyprzedany. Osobiscie uwazam ze powinien powrocic nad 2.80. Jesli tego nie zrobi w tym tygodniu i zamknie sie ponizej 2.80 to nie mozna wykluczyc wysypu do 2.70- dno kanalu spadkowego i wsparcie -kreska pozioma. szukal bym wsparcia na sma 900 na dzienym.

    OdpowiedzUsuń
  7. @Cześć Witold
    Srebro na krótko to dla mnie sprawa ciekawa. Są na górze kanału wielomiesięcznego, tygodniówka od lutego 2009. Nie wiem jednak czy jeszcze bym nie poczekał na krótką.
    EURUSD mam krótkie - 1.41 wejście, jakiś spadek by sie przydal no i ten kanał....
    Podobnie też FW - 2705, z główną pozycją czekałem na 2720-2725 ale się nie doczekałem, weszła spekuła. Mała korekta się należy. Najwyżej TP.

    pzdr,
    Piotr

    OdpowiedzUsuń
  8. A z innej beczki Dollar future ICE to dla mnie wsparcie na okolicy 76. Przydał by się bounce.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piotrze,
    też mam wrazenie,ze moglem lekko za wczesnie zająć tę pozycję na srebrze,ale liczylem na wyrażną spadającą gwiazdę,trochę się rozmyła,chociaż widzę szansę dla siebie,wspiera ją sytuacja,która się wytworzyła na Vix futures,otóz tu jest mozliwa gwiazda poranna,a więc mozliwy wzrost do okolic 24,na więcej bym nie liczyl. W tym czasie korekta na rynkach akcyjnych,dolarze i eur/usd. A potem wielkie wzrosty.Zobaczymy czy się uda. Ograniczylem ryzyko i zadowolilem się nieduzym zyskiem z krotkiej miedzi.
    pozdrawiam Witek Delubicz

    OdpowiedzUsuń
  10. SiP, możesz napisać coś o EBORze na swoim blogu?
    Ciekawy to "bank" - lektura powinna byc przednia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zaczęły się jaja:)
    Mr. T Interview on Gold
    http://www.bloomberg.com/video/63695708/

    OdpowiedzUsuń
  12. No i pojechali... a ja bez dostępu do platformy.

    Eszz...

    OdpowiedzUsuń
  13. @anonimowy
    co pojechali? i czy dobrze czy zle?

    eurusd spadl z 41500 wiec super. FW tez z 2700 wiec o jakich pozycjach napisales?

    OdpowiedzUsuń
  14. No pojechali pojechali... Nie wiem czy dobrze... zależy kto miał jakie pozycje :)

    OdpowiedzUsuń
  15. jest dobrze, jak peknie 37500 to sie eurusd rozkreci. pytanie czy to tylko bounce na DX (dollar ice) przy 76. opor nie daleko, dopiero przebicie 80 mnie otwierdzi w korekcie. niech pozycje na razie zarabiaja. ja czesc eurusd oddalem po 38500 ,jedna "garsc" jeszcze trzymam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Mozna dlugie na fw zlapac ze stopem 2599, pod ten wykres:
    http://www.ingsecurities.pl/upload_module/wysiwyg/Komentarze/2w191010-1.JPG

    wejscie 2610-2613

    OdpowiedzUsuń


Komentując anonimowo - podpisz się. Łatwiej prowadzi się dyskusję.
SiP