14 listopada 2010

Humor - złoto

z artykułu NYT o powrocie do złota.

10 komentarzy:

  1. Dodałem jeszcze logowanie z facebooka. Zatem jest piec metod na zalogowanie do bloga.
    Raczej nie będzie anonimowych komentarzy. Zreszta pomyślę nad tym jeszcze.

    OdpowiedzUsuń
  2. wiem wiem,
    wlasnie pracuje nad RSS dla disqus bo ten link po prawej (subskrybuj komentarze nie dziala bo byly do bloggera. Zaraz to podmienie) Pewnie link bedzie taki http://sippl.disqus.com/latest.rss

    OdpowiedzUsuń
  3. Wklejałem to właśnie z miesiac temu, moze pol na blogu WB. Argumentowałem iż tym razem Pegazus ma kogos silniejszego za swoimi plecami.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiesz ?,posty dotyczące tego wątku na maila dostaje ,ale bajery :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakoś wiećej ruchu na FX niz na equity. Dziwne troche. Dollar sie umacnia (UUP), za to jen traci (FXY). Wydaje się że zamkną się powyżej 83, oznaczać to może atak 88.00. Zatem Pegaz miał tu wreszscie rację.

    15-16 listopada 2010 to punkt zwrotny u Bradlaya 2010.

    OdpowiedzUsuń
  6. http://www.arabianmoney.net/us-dollar/2010/10/31/astrologer-arch-crawford-targets-mid-november-for-crash/
    może tym razem Pegaz sie pożywi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. tak pytanie ;),tak widziałem Pawka-I

    OdpowiedzUsuń
  8. To było pytanie;)? Każdy system się myli ale jego, w mojej ocenie ma pozytywne equity, jeśli o to pytasz.

    Rzuć okiem na wpis Pawka-l na jego blogu również w tej sprawie (innych rynków)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten Magik z Arabian Money(co go linkowałeś ?) ,coś na ten tydzień zapowiadał ?

    OdpowiedzUsuń
  10. wita

    Ja z innej beczki ,system tego Buły rzadko się myli ,SiP obserwujesz to długo pozdr

    OdpowiedzUsuń


Komentując anonimowo - podpisz się. Łatwiej prowadzi się dyskusję.
SiP