01 listopada 2010

Sprzedaj akcje - tak mówi "okładka"

Standardowo - jak piszą w prasie kup, to rób na odwrót i sprzedaj. Tak było w przypadku euro (polecam poszukać okładki newsweeka 2010 roku), tak i pewnie będzie tym razem. W poprzednim wpisie napisałem o rekordowych pozytywnych nastrojach na rynku, potwierdza to okładka, na której stwierdzono, iż należy pożegnać niedźwiedzia.
Na forach których śledzę, nawyzywano na różne sposoby niedźwiedzi (tzw ofensywne byki co włącza mój taunt-o-meter).
Okładka z Barrons (u nas mało popularny ale w US tak samo popularny jak WSJ) P.S. Large traders (czerwoni) wchodzą w długo w dolara, rób to samo. Czemu? Patrz poprzedni wpis.

8 komentarzy:

  1. Witam na Pana Blogu,
    Z tą zmianą nastrojów i sugerowaną przez Pana zmiana ceny złota zaczynam sie coraz bardziej zgadzac. Szczególnie ja w kantorach w Realu (market) zobaczyłem całe góry sztabek i monet Au (30 szt. róznych monet historycznych) ,wystawionych do sprzedaży (ceny do negocjacji). Nigdy tego nie widziałem w takiej podaży, wystawione na witrynie i do brania od ręki. Po raz pierwszy od czasów upadku komuny w zobaczyłem sztabki 10g i 100g na witrynie w takim miejscu. Zwykle były ogłoszenia o fakcie handlu złotem. Ta oferta daje do myślenia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Google Twoim przyjacielem jest:
    http://www.google.com/search?q=commitment+of+traders&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:pl:official&client=firefox-a

    OdpowiedzUsuń
  3. dzięki wielkie za tego linka .... a masz może jeszcze gdzieś namiary na te oryginalne dane bo z takiego wykresu to potrzeba dużo czasu aby zobaczyć jakieś zmiany takich Large Trader a jakby sobie porównywać mając wartości np co tydzień to już można by jakieś wnioski wysnuć :>

    OdpowiedzUsuń
  4. Wykresy są aktualizowane raz na tydzień i znajdziesz je w wielu miejscach, bo są publicznie dostępne. Ja wybrałem FINVIZ (zakładka futures) bo ładnie to pokazują. Same dane są przekazywane oryginalne) w strasznie surowej postaci.

    OdpowiedzUsuń
  5. SiP,
    czy gdzieś dostępne są na bieżąco wykresy takie jak ten twój z USD i pozycją Large Traders albo ogólnie wielkością ich zmian na rynku?

    OdpowiedzUsuń
  6. A więc powtarzam. Twoje przewidywania zmiany na rynku Cu-Au są zbieżne z moimi odczuciami. Jesli po raz pierwszy w markecie Real widzę w kantorach poukładane na witrynie złote monety (30 szt,), sztabki zafoliowane 1, 10,100 g to coś mi tu smierdzi. Taka podaż, ceny do negocjacji ...

    OdpowiedzUsuń
  7. Slav,
    przy pracy dzisiaj z "projektem " bloggera znikł mi Twój komentarz (o złocie) jaki był pod tym wpisem. Niestety system wyciął:(

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolejna okładka, tym razem USA Today:

    okładka

    OdpowiedzUsuń


Komentując anonimowo - podpisz się. Łatwiej prowadzi się dyskusję.
SiP