01 grudnia 2010

Trading-Room: tydzień 48 - Rynki finansowe - bliski koniec wyprzedaży?

Wpis należy czytać z poprzednim (wykresy VIX, SP500). Dodajmy do tego VIX dobijający do ema sma 200 dzienny: oraz dodajmy do tego wskaźnik CPCE, który 13 listopada wyglądał tak (pełny inny poprzedni wpis tutaj): A obecnie wygląda tak: Oczywiście, zawsze istnieje ryzyko wylecenia z kanału czy to na VIX, czy na CPCE, czy trójkąta SP500. Rynkom potrzeba jednak uspokojenie w sprawie długu PIIGS i rynki pójdą w górę.

9 komentarzy:

  1. wyedytowane w związku z edycją poprzednika

    OdpowiedzUsuń
  2. Piotrze,
    Ty jesteś młodym facetem,ja juz niestety nie,a jak wspomniałem w drugiej
    połowie życia pojawil mi się maleńki cud w osobie córeczki Antosi w wieku
    obecnie 1,8 miesiąca. Taka osoba wymaga czasu i uwagi,mam też dwoje
    dorosłych dzieci,w tym córkę Martę jeszcze studiującą,syn Dominik jest już
    samodzielny, no i młoda żona.Cała ta grupa ludzi opiera się na
    filarze,czyli na mnie. Powiedz jak grając na ponad 20 instrumentach mocno
    lewarowanych mógłbym znależć czas na swój mały blog. Nie wiem jak to się
    dzieje,że znajduję czas i chęć na udzielanie się na WB,ponadto odpowiadam na
    kazdy mail wysłany do mnie. Stąd pojawia się frustracja jak widzę,że ludzie
    czasami nic nie rozumieją.A'propos w jakim wieku jest Twoje dziecko,bo
    pamiętam,że też malutkie?
    pozdrawiam Witek

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam jakoś nie mogę podzielić opini o wzrostach. Oczywiście póki dolar spada jest wszystko ok. Lecz mam wrażenie że aktualnie złotówka jest coraz mniej warta i polski indeks w20 też analogicznie powinien być warty zdecydowanie mniej. Pisałem o tym dokładnie tutaj:

    http://cs7.pl/index.php/2010/12/dolar/

    Aktualnie robimy korekte tego spadku, ale potem powinniśmy wrócić do spadków.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cześć,
    mam wrażenie Piotrze,że na blogu u Pana WB jest tylko kilku dyskutantów,którzy potrafią przewidzieć zmianę ruchu,a nawet jak to już ma miejsce,to dalej bronią swojej tezy...Chyba przeniosę się do Ciebie
    pozdrawiam Witek

    OdpowiedzUsuń
  5. Cześć,
    dzięki za docenienie miejsca. Jednak nie uciekał bym tak szybko z bloga WB, jest parę osób wartościowych. Proponuję dublowanie wpisów czy przemyśleń, bądź komentowanie u mnie wykresów które zamieszczam. A może jakis Twój własny mały blog? Od razu jednak uprzedzam że pochłania sporo czasu.

    Co do osób na blogu WB to widzisz, wiele osób (większość) gra emocjonalnie. Fixuje się na jakiś scenariusz, szczególnie w trakcie wyprzedaży (nagromadzenie złych wiadomości) i za cholere nie wierzy we wzrosty. Tyle że tu nie ma co wierzyc - wykres i basta. Jak wskazuje by kupować to kupujesz, chociaż nie ukrywam że czasami też miewam z tym problemy. Tak czy siak walczę z tym jak mogę. Zatem Te osoby o których mówimy to niestety dawcy kapitału:(

    OdpowiedzUsuń
  6. Jesli mamy rosnac to 200 sma na tygodniowym na fw (~2628), która była oporem jest teraz wsparciem. Nie może dojść do zamkniecia ponizej tej średniej. Chwila konsoli, brak wyprzedazy, i powinno dojsc do wyjscia górą, nawet na nowe szczyty.

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam jakoś nie mogę podzielić opini o wzrostach. Oczywiście póki dolar spada jest wszystko ok. Lecz mam wrażenie że aktualnie złotówka jest coraz mniej warta i polski indeks w20 też analogicznie powinien być warty zdecydowanie mniej. Pisałem o tym dokładnie tutaj:

    http://cs7.pl/index.php/2010/12/dolar/

    OdpowiedzUsuń
  8. Cześć!,
    no właśnie, podobnie to widzę. Koperek nigdy nie przebił 360 w CZ co dla mnie jest właśnie argumentem za wzrostami.

    OdpowiedzUsuń
  9. Witaj Piotrze,
    jeśli do tego dołożysz umacniający się Copper od paru dni,jako czynnik wyprzedzający,to jest duża szansa na realizację Twojego scenariusza(mojego także) :)
    pozdrawiam Witold

    OdpowiedzUsuń


Komentując anonimowo - podpisz się. Łatwiej prowadzi się dyskusję.
SiP