19 stycznia 2011

Gold mania - złoto na gotówkę

Podobno poniższa reklama nie była emitowana w TV po raz pierwszy. Ja jednak ją właśnie widziałem po raz pierwszy. Od razu zaznaczam, że z firmą nie mam nic do czynienia, nie zarabiam na tym itp.
Zobacz tą reklamę:
Właśnie została wyemitowana w TVP1 o 15.50. Najwidoczniej ktoś (ten który skupuje) liczy na wyższe ceny złota. Nie zmienia to faktu, że temat złota coraz częściej pojawia się w mediach. Gold mania - w US na Discovery Channel powstał już cały serial o zdobyciu złota (klik)

8 komentarzy:

  1. Ktoś desperacko skupuje czy może tylko mało płaci i korzysta z niewiedzy sprzedających?

    Czy może na rynku jest tak wielki deficyt złota, że firmy muszą sięgać już po takie środki?

    Nawiasem mówiąc trzeba być idiotą aby wsadzać biżuterię do koperty, wysyłać nie wiadomo gdzie i skazywać się na łaskę i niełaskę wyceniającego złoty złom. Taką transakcję można przecież przeprowadzić bez problemu u jubilera. A może sie mylę, bo skoro ktoś taki spot zamawia (w tym czasie antenowym wprawdzie kosztuje grosze) to zapewne jest również odpowiedź z drugiej strony...

    OdpowiedzUsuń
  2. @ SiP Ja mam lepsze!! Żadne tłumaczenie reklama bardzo zabawna i to PL :D

    http://www.youtube.com/watch?v=SrS_sN6Va1A&feature=player_embedded
    I nawet gwiazda serialu występuje... Oby biedni emeryci się na to nie nabrali...

    P.S. Też (prawie haha) nic nie dostałem za tą reklamę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Patrząc na nastroje i porównując z bańka nieruchomości to imho jeszcze do załamania daleko. Nie mam złota ale zaczął bym się niepokoić w momencie kiedy Rysio z klanu zacznie kupować złoto jak oszalały.

    pozdr.
    Bach

    OdpowiedzUsuń
  4. o jakiej bańce mowa... ludu złoto nie ma takiej płynności by można je było od tak nadmuchać

    miszosław

    OdpowiedzUsuń
  5. Czas antenowy bardzo starannie dobrany - o 15:50 na tvp1 leci moda na sukces :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie dalej jak dwa trzy tygodnie temu w swojej skrzynce na listy znalazłem ulotkę reklamującą firmę która oferuje świetną inwestycję na przyszłość a mianowicie srebrne sztabki.

    OdpowiedzUsuń
  7. 1,5 roku temu takie reklamy pojawily się w USA i GB u nas od paru miesiecy są. Pozdr

    OdpowiedzUsuń
  8. no i proszę:

    http://biznes.onet.pl/zloty-interes-dla-naiwnych,18543,4156297,1,prasa-detal

    OdpowiedzUsuń


Komentując anonimowo - podpisz się. Łatwiej prowadzi się dyskusję.
SiP