21 kwietnia 2011

Zmiana systemu komentowania

Przekopiowuje swój komentarz z wpisu poniżej:
Witam, anonimowych frustratów, na których nie mam czasu, wycinam. Witam zalogowanych. Jeśli konkretni zalogowani będą trolować, ale pojedynczo to wytnę tylko konkretnych wylogowanych. Jeśli będzie dużo troli to wprowadzę komentowanie za moją akceptacją. Trole sio, wracać do sfrustrowanych małych chatek. Komentowanie po zalogowaniu jest trywialne. Należy wybrać opcję google bądź inną np open ID.
Podpisano SiP, the Troll hunter:) Troll Hunter - release - klik

8 komentarzy:

  1. Czy to znaczy, ze mnie, znanego frustrata, tez bedziesz wycinal?

    slomski.us

    OdpowiedzUsuń
  2. Starając się spojrzeć pozytywnie na sprawę TROLE są miarą sukcesu bloga.
    Pozdrawiam,
    Chybił

    OdpowiedzUsuń
  3. "Troll – zwykle wielkie, tępe, powolne, brutalne stworzenie fantastyczne unikające słońca (często zmienia się pod jego działaniem w kamień). Zazwyczaj jego atrybutem jest wielka maczuga."

    ;)
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Troll

    OdpowiedzUsuń
  4. @Przemo

    Cześć,
    "Czy to znaczy, ze mnie, znanego frustrata, tez bedziesz wycinal?

    slomski.us "

    A gdzie tam, nie zamierzam:)


    @Zdzisław
    A tak, to właśnie trole z Norwegii (patrz zlinkowany film) ale są też i niestety takie:
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Trollowanie

    A na nich szkoda czasu

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyłączyłem przy tym test obrazkowy, powinno być teraz łatwiej.

    OdpowiedzUsuń
  6. @SiP

    tak ten obrazkowy nieco irytujący. Teraz lepiej :)

    OdpowiedzUsuń


Komentując anonimowo - podpisz się. Łatwiej prowadzi się dyskusję.
SiP