01 września 2011

Metale szlachetne - 2011-08-30

7 komentarzy:

  1. Traktuję to jako odpowiedź na moje pytanie.

    Dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  2. Niesamowicie ciekawe zachowanie metali. Pomimo spadków na rynkach akcji i pomimo silnego dolara one rosną!

    Co więcej srebro jednak idzie w kierunku pieniądza jak złoto skoro nie chce spadać jak miedź która jest przemysłowa (zresztą większość popytu na srebro to własnie przemysl).

    Pytanie czy będzie skurcz deflacyjny i wszyscy sciągnie łącznie ze złotem czy to jednak jakieś preludium do czegoś większego?

    Jakie opinie?

    OdpowiedzUsuń
  3. Acha, żeby mi nikt nie wyjechał z głupotami a la Parkiet że to QE3. To nie QE3 bo gdyby tak było to ceny akcji by też rosły. Tak nie jest.

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj SiP,witajcie wszyscy, narazie analitycy z UBS i Commerzbank pomylili się odnośnie zachowania metali szkachetnych,pomyśleli schematycznie,że musi być ABC,a ponadto przy rosnącym dolarze nie powinno być wzrostów metali szlachetych. Ponieważ metale szlachetne i podstawowe,to mój podstawowy obszar inwestycyjny i spekulacyjny,dzięki któremu "przeżyłem",bo bessa,to nie jest mój najszczęsliwszy okres okres,mogę stwierdzić,że w kolejnych dwóch tygodniach na metalach szlachetnych pojawi się najprawdopodobniej korekta,kiedy wszyscy już uznają ,że chyba jej nie będzie:),ale potem inwestycja w ten segment rynku powinna być najzyskowniejsza.
    pozdrawiam wszystkich Witold

    OdpowiedzUsuń
  5. @Witold

    W tym wpisie jest raport o metalach.

    We wpisie z serii TR jest raport UBS i tam tez jest o złocie. Mowa jest o tym że 1702 jest kluczowe w CZ. Z tego co wiedziałem to nie pękło wiec zgodnie z ich wyliczeniami kolejny cel to ponad 2000 za uncję. Jest zatem ok

    zreszta rzuc okiem na rysunek na stronie 4 i wszystko bedzie jasne.

    Srebro - tu sie pomylili, zgoda.

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak,faktycznie,zasugerowałem się wykresem srebra,ale i tak bardziej chodziło mi o zwrócenie uwagi na totalne odejście od korelacji z dolarem,mocniejszy dolar niższe ceny metali szlachetnych. UBS swoją drogą ma znakomite analizy wszystkich rynków i z ogromną uwagą zazwyczaj czytam teksty zamieszczane. przez Ciebie.
    pozdrawiam W.

    OdpowiedzUsuń
  7. A może taki scenariusz jest realizowany:

    Strefa Euro się rozłazi, kasa ucieka w $ i w metale – niedługo Aniela ogłosi Euro kaput.

    ???

    OdpowiedzUsuń


Komentując anonimowo - podpisz się. Łatwiej prowadzi się dyskusję.
SiP