27 czerwca 2013

Oprogramowanie - aplikacje biznesowe na urządzenia mobilne i stacjonarne w chmurze

Drugi dzisiaj wpis o oprogramowaniu. Szukam bowiem pakietu "dla przedsiębiorcy".



Poszukuję pakietu dla przedsiębiorcy, który zawierał by:

  • funkcje pakietów biurowych (dokumenty tekstowe itd)
  • notatnik
  • kalendarz
  • pocztę
  • proste fakturowanie
  • zadania
  • prosty CRM
  • miejsce na dokumenty w sieci
Dodatkowo chcę mieć dostęp z internetu (PC) ale i telefonu czy tabletu. Co polecacie?

Wiele z tych funkcji mam osobno - przykładowo notatki - evernote, pliki w dropbox, a faktury na ifaktury24.pl. 

Znalazłem kilka zestaw i zamierzam je przetestować: mowa o zoho.com, thinkfree.com, polaris office, google apps. Wydaje mi się, że najbardziej kompleksowy jest Zoho ale to wstępne odczucia. Jak Wasze?

2 komentarze:

  1. Prawde mowiac to zalezy jakie "urzadzenie mobilne".
    Smartfon (nawet ostatnio samsun galaxy) ma bardzo ograniczony interfejs i cos takiego jak "pakiety biurowe" to raczej nie wchodza w gre bo niby jak - na jaki OS? Androida?

    Jesli masz do dyspozycji jakis tablet, to juz troche inna kwestia.
    Przy takich wymaganiach jakie masz to prawde mowiac kupilabym sobie minimalnej wielkosci laptopka i tyle.

    OdpowiedzUsuń
  2. Można przez 100 dni za darmo wypróbować http://orbizer.com/pl/start

    OdpowiedzUsuń


Komentując anonimowo - podpisz się. Łatwiej prowadzi się dyskusję.
SiP