23 czerwca 2013

Wykres dnia - srebro dla zuchwałych

Krótko i na temat. Wykres przedstawia cenę uncji srebra w złotówkach (XAGPLN)

Interwał na świeczkach japońskich - tygodniowy
RSI - standardowe 14, ale bardziej podoba mi się 55 (nie ma na wykresie)
Fibo - piękny silny spadek do 61,8%
Kreski - dobito do kreski po wierzchołka po wybiciu z 2010.

Jak dla mnie prawie książkowy wykres na wzrosty. Po zarobku na spadkach, czas zmienić pozycję.
Srebro dla zuchwałych! Oczywiście tylko papierowe :)


Bonus: wersja hamerykańska - weszliśmy w rejony wsparć (z zapasem do 1,5 USD niżej)


No i jeszcze ten kanał w dolarach....

4 komentarze:

  1. Można prosić bardziej łopatologicznie dla początkujących? ;)
    Jest duża szansa na wzrosty czy wręcz odwrotnie (nutka ironii w tytule i treści?)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kupiłem na wzrosty dzisiaj srebro w polskiej walucie, z małą dźwignią.


    Poza tym napisałem dzisiaj w Trading-rrom


    7 czerwca napisałem
    "SiP pisze...
    @TR
    Rynek poszedł w górę jak pisałem. To jednak raczej mi wygląda jak krycie krótkich nich branie długich.

    Mniej najpierw wywaliło po 1603 bym potem znowu brał ale po 1615 jak leciało już w górę. Na razie trzymam.

    Co do polski - dzisiaj wywaliłem wszystkie akcje które zalecałem jak TVN Agore deweloperke i inne. Chwilowo znikam z rynku polskiego.

    7 czerwca 2013"

    Dzisiaj jest 24 czerwca i znowu akumuluje polskie akcje ale bez kontraktów i dźwigni. Stopem jest WIG zamknięcie na tygodniowym poniżej 44.200.

    Jak przekroczy 44.500 na dziennym będę hedgował akcje spadkowym kontraktem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tragedia... ale dno coraz bliżej :) na jakim poziomie obstawiacie odbicie lub chociaż 1-2 dolarową korektę?

    OdpowiedzUsuń


Komentując anonimowo - podpisz się. Łatwiej prowadzi się dyskusję.
SiP