03 października 2014

Reuters - Analiza techniczna rynku surowców - 4 kwartał 2014

Jak co kwartał analityk z Reuters przedstawił analizę techniczna dla rynku surowców. Tym razem na czwarty kwartał 2014.



Główne wnioski - oczekiwane  dalsze spadki większości cen surowców, w tym baryłki brent, złota, srebra czy miedzi.



Złoto powinno spaść w zakres $978-$1,086 za uncję.

Srebro powinno spaść do okolic $14 za uncję, chociaż analiza wskazuje nawet potencjał spadku do 8 dolarów.

Raport dostępny tutaj.

9 komentarzy:

  1. a moze złoto po 700 i akcyjne na 2100 sp 500 ? hehe oj nieładnie te raporty na specjalne zamówienia pisane as usual. Chwilowa zgodność jak Goldman parę dni temu wieścił spadki złota i popatrz pan to trwa juz kilka sesji po czym następuje ruch odwrotny ( no jeszcze go nie ma ) . No ale co ja tam wiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Źle traktujesz raport. To jest three months period. Po drodze może być up and down. To nie jest one-way street :)

      Inna sprawa że UBS twierdził we wtorkowym raporcie że 1187 się będzie na razie trzymać i bounce.

      Usuń
    2. przepraszam Panie marku, ale gdzie tu jest ruch odwrotny ? :)
      http://stooq.pl/q/?s=xauusd&c=10d&t=c&a=ln&b=0

      @Vicarious

      Usuń
    3. ruchu odwrotny się tworzyć będzie ale co ja tam wiem :) udanego shortowania złota i longowania akcyjnych indeksów tzw dociskanie jednego i drugiego przed obraniem kierunku przeciwnego ( w tym miesiącu ) ale co ja tam wiem :)

      Usuń
    4. Czy dostaliście już wezwanie do WKU w celu uaktualnienia danych ?

      Usuń
    5. Ja dwa lata temu dostalem Przydzial mobilizacyjny na wypadek wojny.

      Usuń
    6. Nie dostałem żadnych papierów z WKU ale oni to pewnie są mistrzami w nieaktualnych bazach danych. Byłoby z nami jak z Ukrainą - totalna porażka i przerżnięcie szybkich walk z Rosją. Niestety konflikt na wschodzie pokazał jak słabe mają wojsko (UKR). Z nami byłoby pewnie podobnie.

      Kto dzisiaj zna sygnały alarmowe syren, kto wie gdzie są schrony, albo kto wie jak strzelać? JA strzelałem z trzy razy w życiu - za każdym razem na imprezie w strzelnicy :) Powiedzmy że bym już kogoś znajomego nie zabił ale gdzie mi rakietą strzelać czy się przemiemieszać. Banda leszczy z nas.

      Usuń
    7. @MArek,
      złoto ma wielomiesięczne wsparcie na ~1187.
      http://stooq.pl/q/?s=gc.f&c=3y&t=c&a=ln&b=0

      Skoro może być małe uspokojenie na dolarze to może i tutaj będzie. Pamiętajmy że nic nie spada cały czas - no chyba że mamy krach :)

      Usuń
  2. Złoto będzie spadać, ale na razie widzę, że się nie kwapi do tego. Ja obstawiam 07.10.2015: S&P500 2200, złoto 900, dolar 3,9 zł. Zobaczymy...

    OdpowiedzUsuń


Komentując anonimowo - podpisz się. Łatwiej prowadzi się dyskusję.
SiP