09 lutego 2016

Wykres dnia - jeszcze SPX nie zginął póki kanał żyje

Sprawa nie jest trywialna do oceny.




Po zakupie kontraktów na amerykański rynek w połowie stycznia i następnie ich sprzedaży 25 stycznia (subskrybenci premium/twitter) ponownie zaangażuję się w rynek bo zakładam że mamy przed sobą znowu odbicie. Podobnie na rynku niemieckim gdzie interesujący poziom to 8700 (jeśli będzie testowany).

Dopiero przełamanie tych poziomów, wypad z kanału, złamanie  średniej 200 na 1790 otwiera wrota piekieł do poziomów 1580 SPX. Wtedy mamy po prostu big short.

Równie ciekawie wygląda DXY (dollar index)

10 komentarzy:

  1. Z opowiadań pewnego analityka od fal Elliota stwierdził on, że zdarza się, że w fali 4 (korekcyjnej) może ona wypaść poza kanał i to jest ok. Jesteśmy właśnie w tej 4 fali więc jak wypadnie poza kanał to jeszcze to nie oznacza końca trendu.

    Gdybym chciał Ci podesłać parę wykresów z punktu fal Elliota z GLD, GDX, DXY, YI, S&P500 to gdzie mogę Ci podesłać ? Jakiś email czy inny sposób ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Obstawiałbym "wypełźnięcie bokiem z kanału" wtedy masz dla kazdego coś - niedźwiedź powie o wybiciu z kanału, byk o płaskiej korekcie, a chłopcy z GieeSu z dwa lata w trdzie bocznym będą czesać jeleni

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapominacie, że ...
    gra na L to znaczy wpuszczanie się w "Kanał".
    Nieładnie zapominać czym kończy się wypad z klina, jak w tym przypadku, po wahaniu = koronki, tylko w dół.
    ****
    @ PRZYPOMINAM
    W/g teorii fal jeżeli jedna fala korekcyjna jest długa a-b-c (tu 2 fala = boczniak), to druga fala korekcyjna jest szybka (tu 4).
    W tym przypadku po 4-tej fali szybkiej powinna być długa, szybka, przesadzona fala 5-ta.
    Gdzie ona?
    Co mamy w zamian??
    5-tą w V fali - załamaną! - co widać wyrażnie.
    Balon pękł i nic nie zdoła go nadmuchać. Brak łaty....

    LJ3

    OdpowiedzUsuń
  4. ostatnia szansa na tanie L na indeksach. Gospodarka ma się znakomicie, prace za dobrą kasę bajka. Trzeba inwestować.

    Leszek

    OdpowiedzUsuń
  5. Ubawiłem się gdy to przeczytałem:
    "ostatnia szansa na tanie L na indeksach. Gospodarka ma się znakomicie, prace za dobrą kasę bajka. Trzeba inwestować."

    Naprawdę wystarczy Wam tylko "ciepła woda w kranie"?
    Nie wierzę, a ..... może jednak?

    Przypominam, ze w 2008r prognozowałem na obecny - 2016 rok:

    ARMAGEDDON!

    Czy to zauważyliście? Pewnie jeszcze nie!
    ON już TRWA!
    To tylko przykład:

    http://stooq.pl/c/?s=dbk.de&c=20y&t=c&a=lg&1455661723

    MOJA prognoza opracowana w 2008r do przeczytania na forum @PK!
    *****
    Prawdziwy analityk to ten, który tak potrafi, a nie na jak sławny w mediach PK na dwa dni, tydzień, czy miesiąc!

    LJ3

    OdpowiedzUsuń
  6. LJ3

    Słuchaj ja kupiłem L na daxie, sp 500 i u nas na w20 praktycznie w dołku okopałem SL odpowiednio
    fsp 500 1815 SL 1870
    f dax 8910 SL 9100
    f w20 1695 SL 1800

    dlaczego się śmiejesz ? i tak zarobię i tak jak coś nie pójdzie nie tak a póki co wszystko w górę. Za dużo miśka na rynku i trzeba grać odwrotnie złota reguła od wielu lat.

    Leszek

    OdpowiedzUsuń
  7. data kiedy publikowałem wpis to 11 luty data ostatniego dołka na zachodzie - popatrz sobie na wykresy ile już indeksy poszły w górę a potem się śmiej. Ważne aby zarabiać i ja to wykorzystuję idealnie. Człowiek pisze w dniu dołka to go jeszcze jadą ech...

    Leszek

    OdpowiedzUsuń
  8. https://1.bp.blogspot.com/-hzJgbUk3dks/Vstg-0rpKuI/AAAAAAAAQNs/YhqGIMSdUE0/s1600/DB%2B-%2BJPY%2Bcheap.jpg

    M24

    OdpowiedzUsuń
  9. koledzy ja już zrealizowałem zyski z elek na sp f 500 , f dax jakie brałem 11 lutego i w20. Zyski sowite. Pierwsze S na fsp 500.

    Leszek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratulacje
      zarobiles tak jak ja czy subskrybenci premium.

      Ja z dax wyszedlem ostatnio przy 9500. Na zlocie 1260.

      I o to chodzi by zarabiac:)

      Usuń


Komentując anonimowo - podpisz się. Łatwiej prowadzi się dyskusję.
SiP